Ét af verdens ældste musikinstrumenter!

Vil du spille fortryllende toner på den smukke harpe?

Som noget helt nyt kan du nu lære at spille på keltisk harpe her på Nordfyns Musikskole!

Harpen har 34 strenge og kan spille mange slags musik: Folkemusik fra nær og fjern, middelalder- og renæssancemusik, filmmusik, sange og meget mere.

Når du går til harpe på musikskolen lærer du både teknik og melodier med og uden noder, og du kan også spille sammen med andre på sammenspilshold og i vores store Multiorkester.

Har du tidligere spillet et andet instrument, er det en fordel, men du kan også sagtens starte uden nogen færdigheder på et instrument.

Anbefalet startsalder: 9-10 år

Undervisningen foregår på Otterup skole.

OBS! Kun få pladser.

Når du går til soloundervisning, har du også mulighed for at være med i det store Multiorkester, hvor alle elever i 2. - 4. kl. mødes, spiller og hygger sammen med hinanden og musikken.

Her er fællesskabet og glæden i centrum, og her er plads til alle - også dig, der lige er begyndt.