Klassens populære

Klaveret er et fantastisk alsidigt og let tilgængeligt instrument, der rummer utrolig mange muligheder. Det passer ind i alle stilarter og fungerer super godt både solistisk og i sammenspil med andre instrumenter.
Skattekisten med klaverstykker rummer alt fra store mesterværker gennem tiden til nyere populærmusik. Instrumentet er eminent til akkordspil og melodispil og også velegnet, hvis du vil akkompagnere eller komponere dine egne sange.

Anbefalet startalder: ca. 7 år.

Når du går til soloundervisning, har du også mulighed for at være med i det store Multiorkester, hvor alle elever i 2. - 4. kl. mødes, spiller og hygger sammen med hinanden og musikken. Her er fællesskabet og glæden i centrum, og her er plads til alle - også dig, der lige er begyndt.