Skolekoncerter

Koncerter skal der til! Og hvert år afholder vi bl.a. vores store skolekoncerter, hvor vores lærerorkester spiller op på 3 nordfynske folkeskoler

Alle nordfynske indskolingselever er naturligvis inviteret!

Der bliver hoppet, danset og vajet med hænderne i vejret, mens scenelysene skifter, og fantastisk fængende musik fylder hallen.
Børnene har altid en fest, når vores lærerorkester besøger skolerne og giver et brag af en koncert med både instrumenter og sang for de nordfynske indskolingselever.

Elever fra hele Nordfyn samles på tre forskellige skoler, hvortil de køres med bus.

Vil du vide mere? Karin vil hjælpe dig

Folkeskolekoordinator

Karin Bloch Rochler

Uddannet folkeskolelærer med dansk, billedkunst og musik som linjefag. Underviser i musik i folkeskolen og arbejder som organist og korleder. Fokus på samarbejdet mellem Musikskole, folkeskoler og kirker. Brænder for at få musikken ud til børn fra de er ganske små, så de kan få en livslang glæde ved at beskæftige sig med musik.