Et instrument med alle mulighederne

Guitaren er et af de mest populære instrumenter, men også et af de mest alsidige.
Det lyder godt og er nemt at have med sig, hvilket gør det særdeles velegnet til at indgå i de fleste musikalske sammenhænge. Desuden er det et oplagt soloinstrument. På guitar kan du spille både melodi og akkorder, og vi lærer at læse noder og andre notationsformer. Der er over 500 års musik at beskæftige sig med, så det gælder bare om at komme i gang.

Anbefalet startalder: Fra ca. 9 år.

Når du går til soloundervisning, har du også mulighed for at være med i det store Multiorkester, hvor alle elever i 2. - 4. kl. mødes, spiller og hygger sammen med hinanden og musikken. Her er fællesskabet og glæden i centrum, og her er plads til alle - også dig, der lige er begyndt.