Et af de vigtige instrumenter i musik som pop, rock, blues og jazz

I undervisningen arbejder vi med alle de ting, du skal lære for at blive en god guitarist - du lærer at spille akkorder, at improvisere (spille solo), at spille de seje guitar-riffs og mange andre ting. Der er også mulighed for at spille med i et af musikskolens mange bands.
For at blive en god guitarist er det vigtigt, at du er indstillet på at øve dig hjemme.

Når du går til soloundervisning, har du også mulighed for at være med i det store Projektorkester, hvor alle elever (fra 5. kl. - 25 år) mødes, spiller og hygger sammen med hinanden og musikken. Her er både musikken, fællesskabet og glæden i centrum, og her er plads til alle - også dig, der lige er begyndt.
Projektorkestret mødes i alt 6 gange om året inkl. en smuk julekoncert og en stor koncert til Musikskolens Dag i foråret.